вторник, 22 ноября 2011 г.

Փորձում եմ փնտրել

Փորձում եմ փնտրել բաղձալի հենքը մնացած կյանքի
Անցնող օրերի քարավանների ու մարդկանց շարքում,
Որ հերթով գալիս, հպանցիկորեն անէանում են 
Ու տարրալուծվում արգելանոցում,
Որն հորինել եմ ինքնաներշնչմամբ.

Փորձում եմ  փնտրել այն մաքրությունը,
Որը կարիք է և սնունդ հոգու ու արյան համար
Այն, որ զորեղ է ու ակունքներում աստվածներ ծնող.
                                                 գաղափար  կռող...
Փոնձում եմ փնտրել ոսկե բանալին այն երազների,
Որ օգնում են մեզ մինչև վերջ ապրել,
Այն հարցականը,
Որ մինչև վերջ էլ երկինք է ուղղում
                                                 հայացքները մեր,
Ու թիավարում մարդ երևույթը մինչև ապագան
                                                                                          և էլի այն կողմ...

                                      Թե ինչ եմ փնտրում, ես էլ չգիտեմ,
                                      Բայց հոգուս խորքում չեմ համակերպվում
                                      Հորիզոնների կիսված ծովերին,
                                      Մայրցամաքների հին սահմաններին,
                                      Տիեզերական անըմբռնելի երեևույթներին...
                                      Ապրելու ուրախ, տխուր պատրանքի
                                                                                          ճշմարտությանը:
                                      1990թ. Այրվող վարագույր

Комментариев нет:

Отправить комментарий