четверг, 15 декабря 2011 г.

Արցունքից առաջ


Մի անգամ տեսա մի կաղնի.
Այն այնքան գեղեցիկ էր,
Որ ցանկացա կտրել:

Մի անգամ լսեցի երաժշտություն.
Այն այնպես երկնային էր,
Որ ցանկացա խլանալ:

Մի օր հանդիպեցի մի աղջկա.
Նա այնպես հմայիչ էր,
Որ փակեցի աչքերս:

Պատահաբար ապրեցի մի կյանք.
Այն այնքան հրապուրիչ էր,
Որ հրաժարվեցի նրանից:

Այս գիշեր երազ տեսա.
Այն այնքան խորիմաստ էր,
Որ որոշեցի փոխվել:

Եվ այժմ փոխում եմ աչքերս,
Փոխում եմ ձեռքերս,
Փոխում եմ սիրտս…
Կրկին հիշում կաղնին,
Աղջկան,
Վերհիշում եմ երաժշտությունը,
Բայց իմ մեջ ոչինչ չի փոխվում,
Եվ ինձ վրա ծիծաղում է կյանքը,
Ծիծաղում է ու… շարունակվում:

Ես նայում եմ փողոցին
Ուր տխուր անձրևն է որբանում,
Ուր դառնության ալիքը հպվում է դեմքիս
Եվ հասկանում եմ,
Որ արդեն կորցրել եմ առավոտս
Եվ էլի շատ բաներ եմ կորցնելու…
1996 թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий